שרה ברקוביץ - תרפיסטית בתנועה - מאמנת אישית לקשב (ADHD)

irit.jpg
irit.jpg
sara1.jpg
irit2.jpg
irit3.jpg

שרה ברקוביץ, אשת חינוך, מורה, תרפיסטית בתנועה .M.A,

מאמנת אישית לקשב, מוסמכת שיטת רביב, מסטר NLP, מרצה.

אפשר לפנות לקבלת פרטים נוספים-0506278781

להלן השירותים:

  1. אימון אישי באמצעות תנועה על פי שיטת רביב

תהליך קוגניטיבי התנהגותי לטיפול בהפרעות קשב ולקויות למידה, תוך פיתוח ושימור הזיכרון ומצוינות.

מתאים לילדים מגיל גן חובה, בית ספר יסודי, חט"ב ותיכון.

שיטת רביב היא שיטה בה תוך כדי הליכה בשמונה עם מיקוד ראייה, אנו משפרים את יכולותינו ללמוד, לקרוא, להבין ולזכור.

השיטה ייחודית בכך שהיא מטפלת בבסיס הנוירולוגי של הלמידה. הטיפול הוא בשורש הקשיים ולא בסימפטומים. אנו בונים קשרים חדשים וטובים במוח ומטפלים בפערים בהתפתחות המוטורית: קואורדינציה, שיווי משקל, מיצוב קו אמצע, התמצאות במרחב וזיכרון.

תהליך קצר מועד ומאוד אפקטיבי. סקרניים לשמוע עוד?

צרו קשר 0506278781 

  1. אימון אישי לקשב- במהלך האימון לומדים על הפרעת הקשב ומתנותיה, איך אפשר לנהל אותה ולא היא אותנו. בודקים ומבינים מהו פרופיל הקשב הייחודי של כל מטופל המכתיב במה נעסוק בתהליך?

בודקים איך ההפרעה משפיעה על איכות החיים, מקבלים כלים להתמודדות ומתחילים ביישום השינוי.האימון לקשב כולל בתוכו למידה והבנה להכרת התופעה של הפרעת הקשב. לדוגמא: אם הקושי הוא בנושא ההתארגנות, נעסוק ב: מוצפות, דחיינות וניהול זמן.

מתאים לנוער ומבוגרים.

  1. הרצאה מפעילה-“חדר כושר למוח-הקשר בין תנועה, למידה וזיכרון“

הרצאה מפעילה, בה מתנסים וחווים כיצד בעזרת פיתוח היכולות המוטוריות, תנועה ואימון גופני, ניתן לשפר תפקודים וביצועים של המוח, ללמוד לקרוא, לשפר את הקשב, הריכוז וההבנה וגם למנוע שכחה. וגם מקבלים טיפים יישומיים.

מתאימה לקהלים שונים ולאירועים מיוחדים: ערבי עובדים, השתלמויות מורים, ימי העשרה, הגיל השלישי … לומדים ומתנסים ויוצאים עם טיפים יישומיים…

  1. ליווי והקמת "חדר כושר למוח" בבתי ספר

"חדר כושר למוח" מאפשר ללומד מרחב תנועה מבוקר, בו יחווה הפסקה מובנית ומשולבת בתכנית הלימודים.

שילוב תנועה במהלך יום הלימודים עוזר לפתח מיומנויות מוחיות ללמידה יעילה, מעלה הישגים ומפחית אלימות.

מתאים לגן חובה, יסודי, חט"ב ותיכון

  1. השתלמות מורים:

"שילוב תנועה בלמידה-הבניית תכני הלימוד וארגון המרחב הלימודי לפיתוח המוח".

ההתפתחות של חקר המוח בהקשר של חינוך/פדגוגיה, מלמדת כי "המוח הלומד"

זקוק לתנועה + חזרתיות + מנוחה, על מנת להיות במיטבו כדי ללמוד ולזכור.

שילוב תנועה במהלך יום הלימודים עוזר לפתח מיומנויות מוחיות ללמידה יעילה,

כגון: כתיבה, מעקב אחר הוראות, סריקה, רצף, זיכרון.

כמו כן עוזר לפתח מיומנויות גופניות/מוטוריות לטובת הלמידה/הקריאה, כגון:

סימטריה, קואורדינציה, שיווי משקל, זרימה מוטורית, הפרדת תנועה.

מטרת השתלמות זו לתת מענה למימוש ההנחייה ויחד עם המורים ליצור דרכים יצירתיות ללמידה יעילה ומעניינת.

מתאימה להשתלמות בית ספרית.

30 שעות.

רוצים לשמור על קשר? מחכה לכם ברשתות החברתיות שלי
Showing 4 results